Motivating video Suzuki 12 april 2019
Voor Suzuki realiseerde InBeeld op zeer korte termijn 28 motivating video’s gericht op het dealernet, ter ondersteuning van het autosalon. Voor dit project werkte InBeeld intensief samen met Bestseller.be.
Voor Suzuki realiseerde InBeeld op zeer korte termijn 28 motivating video’s gericht op het dealernet, ter ondersteuning van het autosalon. Voor dit project werkte InBeeld intensief samen met Bestseller.be.
Catherine, Marketing manager bij Suzuki getuigt van de samenwerking met InBeeld voor een “very last minute” project. Hiervoor werkt InBeeld samen met Bestseller.be dat de regie (Alain Collier) en de productie voor zijn rekening nam.
Het nieuwe WZC Filfurdo uit Vilvoorde wenst zich als aantrekkelijke werkgever te profileren met als einddoel de nodige verzorgende en verplegende medewerkers te kunnen rekruteren. Deze video schetst een beeld van zowel het nieuwe gebouw en de state-of-the-art uitrusting als de prettige werksfeer waarvan de medewerkers getuigen. Deze video zal o.a. een social mediacampagne ondersteunen.
Met een beperkt budget werd dit leuke, wervende spotje voor de Kerstshopping van Lier gemaakt. Dit spotje werd door RTV Mechelen – Kempen uitgezonden.
Als finalist in de competitie “Overheidsorganisatie van het Jaar 2017” diende het stadsbestuur van Lier een krachtig, 15 minuten durende presentatie te geven. Hiervoor werd een concept ontwikkeld waar live sprekers en korte video’s mekaar afwisselen. U ziet hier één van de clipje waarin Lier kort wordt voorgesteld.
De Stad Mechelen ondersteunt op een gestructureerde wijze duurzame ontwikkelingssamenwerking. Op social media is professionele video een krachtig communicatiemiddel. InBeeld realiseerde een korte reportage waarbij eigen opnames en interviews met bestaand beeldmateriaal werd gecombineerd.
Het Sankt Nicolaus Hospital te Eupen wenste haar communicatie rond het zorgtraject van orthopedische chirurgie en Rapid Recovery te verbeteren. InBeeld realiseerde een film waarbij de opeenvolgende stappen van dit zorgtraject in beeld worden gebracht. De uitdaging bestond er onder andere in deze productie met respect voor de privacy van de patiënten te realiseren.
Met een zeer beperkt budget een aantrekkelijke spot maken voor regionale televisie was de opdracht. Hiervoor werden de grafische elementen van een reeds bestaande affiche verwerkt tot een 20 seconden spot.
Deze korte spot werd in diverse bioscopen vertoond en werd gemaakt adhv het grafisch ontwerp voor het print gedeelte van deze campagne. Ook de social media campagne werd door deze spot ondersteund. Wils & Peeters was producent.
Deze korte clip ondersteunt de recrutering van medewerkers. De getuigenis levert niet alleen inzicht in de specifieke taak van het personage maar belicht ook de algemene troeven van Eternit als werkgever. Bekijk ook de video van Marc